top of page

YAĞMUR…

Tam sigaramı yakmak için yeltendiğimde başladı yağmur Belli ki o da sevmiyordu benim sigara içmemi Sonra sokak lambasının patladığını duydum, gözlerimde kıvılcımlar vardı Buğulu hava gittikçe ağlak bir hâl aldı ve yağmur damlaları saçlarımı olabildiğince ıslatma çabalarındaydı sana adım adım yaklaşmışken Geceleri geziyorum, sen uyurken bir an bile uyuyamıyorum Yağmur bana eşlik ediyor, her gece odanın baktığı lamba altındayım Seni korumak bir yana üstünü açarsın da üşütürsün diye Sen her gece uyurken üstünü açtığında ben yağmurun eşliğinde üstünü örtmeye geliyorum, elimde yanma ihtimali kalmayan ıslak sigaramla…


Tanıtılan Yazılar
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page