top of page

Çok Önemli Bir Adamım Çünkü Blog Yazıyorum


Biliyorum, şu anda bu satırları okuyor olmanızın sebebi bana hayran olmanız. Hepiniz benim sıra dışı hayatımı merak ediyorsunuz. Çünkü beni takip ediyor, yazdıklarımın yalnızca benim kalemimden çıkabilecek harika şeyler olduğunu biliyorsunuz. Bir blog açmak herkesin yapabileceği iş değil. Böyle değerli şeyler yazabilmek de herkese nasip olmaz. Markalar sürekli beni takip ediyor. Mesela, yediğim dondurmayı beğenmezsem, Algida’ya bir tweet atıyorum, hopp, yarım saat sonra evin önüne Algida kamyonu yanaşıp, özür dilemek için buzdolabımı ağzına kadar bademli Magnum’la dolduruyor. Ve inanır mısınız kamyonu bizzat Algida genel müdürü kullanıyor. Bunun gibi şeyler işte. Yazdıklarımla milyonların algısına yön verebiliyorum. Çünkü blog yazarıyım. Çok önemli bir adamım. Bir örnek daha vereyim, gittiğim sinemada bana yer gösteren çocuğa gıcık olduğum için tüm sinema çalışanlarını işten attırabilecek kapasitem var. Hey yavrum hey! Karanlıkta yüzümü seçememiş, benim gibi bir fenomeni tanıyamamış olabilir ama sıradan insanlarla uğraşmayı seviyorum. Bazen sizi blogumu kapatmakla tehdit edebilirim. Buna hakkım var. Çünkü size parayla dahi satın alamayacağınız değerli fikirlerimi ücretsiz sunuyorum. Sıradan bir insan olsaydım çok üzülür, kahrolurdum. Neyse ki blog yazarıyım. Blogum var. Bu arada çok önemli bir adam olduğumu söylemiş miydim?

Yapmayın bunu moruk. Yirmi liraya aldığınız dandik hostunuza, endüstri meslekte okuyan kuzeninizin yardımıyla kurduğunuz kıçı kırık WordPress’iniz ve boşta dursa 2500 yılına kadar kimsenin reglemeye tenezzül etmeyeceği alan adınızla, uluslararası medya patronu havalarına girmeyin.

Evet, blog yazmak gerçekten değerli bir eylem fakat aynı zamanda, internet bağlantısı olan herkesin, istediği an ücretsiz olarak yapmaya başlayabileceği bir eylem. Bu yüzden, sırf yapıldığı için övünülecek bir eylem değil. Ayrıca inanın, blog yazmak sizi sıra dışı bir insan yapmıyor. Biraz acımasızca olarak fakat yazdıklarınız çok küçük bir kitle dışında -ki onların da çoğu yine blog sahibidir- kimsenin umrunda değil.

Blog yazarı olmak, yazdıklarımın okunduğunu bilmek, fikirlerimin karşılığında bazı yorumlar almak benim için mutluluk verici bir durum fakat asla övünülecek bir durum değil. Bu blogu .comlu hale getirsem bana senelik maliyeti 24 lira. Yukarıda bahsettiğim, ben almasam 2500 yılına kadar kimsenin reglemeye tenezzül etmeyeceği kelimeler benim isimli alan adının kirası olacak bu. Hostinge para vermem. Bir hosting firması, bir banner ve bir text link karşılığında bu hizmeti bana “ücretsiz” verebilir. Bakın, firma çok önemli bir adam olduğum için değil, Google sıralamasında yükselip daha fazla para kazanmak için yapar bunu.

Lütfen artık blog sahibi olmakla övünmeyi ve kendinizi sıra dışı hissetmeyi bırakın ve eğer yapabiliyorsanız güzel bir şeyler yazın da okuyalım.


Tanıtılan Yazılar
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page