top of page

Özel kanalını da al git!


Az önce televizyonda Disney Channel ‘ın reklamını gördüm. Bu aralar televizyon kanalında “televizyon kanalı reklamı” yapmak da moda oldu. Sanki verilmek istenen mesaj şuydu: Bakın bu izlediğiniz kanalı nasıl izliyorsanız bizimkini de izleyin biraz, o kadar disney diye umutlandık, paranın gözüne vurucaz diye gömdük sermayeyi, kanalıydı, prodüksiyonuydu, bi insan evladı izlemiyo, yazık günah bize de. E tamam da kardeşim, bize ne senin disney channel’ından? Cillop gibi bedava kanallar varken ben neden senin kanalına para verip izleyeyim ki? Ha diyceksin ki, çoluğun çocuğun yok mu senin, koy önüne disneyi akşama kadar transa geçsin. Ozaman ben de derim ki sana bunun TRT Çocuk’u var ne bileyim Cartoon Network’ü var, çekiyorum uzaydan yayını, velet sepet bunlara da hasta oluyor zaten. Kaldı ki benim çocuğum da yok, ben çilekeş babalar adına konuşuyorum.

Ulan özel çocuk kanalı müdürleri! Para yiycem diye ne hain emeller peşindesiniz be. Ulan insafsız, beş milyar- on milyar maaş alıyosun, gidip orda burda ben bunu küçücük bebelerin salyasından sümüğünden kazanıyorum desen kim inanır sana, hadi inandı diyelim, yaptığın işin farkında olan insan durur mu senin yanında! Bir de gitmiş renkli uydu alıcısı falan yapmış! Oğlum o kutunun içinde sanki çikolata – şeker varmış gibi gösteriyosun reklamda, bizim çocuk içini açıp 220 voltu yese ben o kutuyu sana monte etmez miyim? Neden yapıyosun bunu beş on milyon için? Ver Lig TV’yi, ver Playboyu peynir ekmek gibi gitsin. Daha ne anlamı var işin bokunu çıkarmanın? İzlemiyoruz abicim biz onları bak… Benim Disney Channel’ı olan bir tanıdığım insan yok. Demek ki boşa kürek çekiyosunuz siz. Ha, derseniz ki, avladığımız üç beş sazan bize yeter, zaten kanal paso banttan yayın, e ozaman hayırlı işler diliyim ben sizlere.

Hem bu çennıl falan noluyo be koçum? Ulan iyi ki bi Discovery Channel’ı duydunuz. Ondan sonrsa aban Channel’a aban Channel’a… Oğlum biraz orijinal olun lan. Bak Kanal D’ye… Adamlar babalar gibi Kanal demiş. Var mı bi kayıp? Var mı bi falso? Paranın feriştahı bu adamlarda. Kendine gel özel kanal girşimcisi. Kendin ol. Kafamı bozma…

Şimdi ben bu yazıya ne yazıcam diye başladığımı söylesem, muhtemelen hakkımda ileri geri konuşur, manyak olduğumdan şüphe duyarsınız. Ama şüpheleriniz yersiz kuzum. Apaçık ortada değil mi zaten? :) Bu yazıyı yazmadan önce şunu yazıcam diye oturdum klavyenin başına: Ben kendimi bildim bileli o Disney logosundaki “y” harfini “p” olarak görüyorum arkadaş! Beynimi alıştıramadım yıllar yılı şu sondaki harfin y olduğuna.

Sen kalk koskoca disney şirketini kur ve şu logoyla yılda 25 milyar dolar kazan! Olacak şey değil arkadaş! Ha emekçi disney çalışanlarını tenzih ederim, zaten bu logo da bir kişinin başının altından çıkmıştır. O son harfteki ikilem var ya… Hani beynin y diyo, sen de ulan o kesin p diyosun. İşte o ikilem olmuştur Disney’i bu kadar büyüten. Akıllı ol Walt.

Dipnot: Özel kanal sahipleri, yatırımcıları, atılımcıları ve bunlar arasında ticaret köprüsü kuran üçüncü kişilerin şahısları hakkında hiçbir kötü düşüncem yoktur. Zaten kendileri ülkemiz sosyal medyasının gelişiminde önemli rol oynamaktadırlar. Diyeceğim o ki, bir kanaldan “sil ulan o yazıyı” diye uyarı gelirse, birkaç haftalığına komple siteyi kapatacak kadar tırsarım.


Tanıtılan Yazılar
Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara
Henüz etiket yok.
Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page